مدیركل منابع انسانی وزارت كشور:

1500 نفر در بخشداری ها، فرمانداری ها و وزارت كشور استخدام می شوند

1500 نفر در بخشداری ها، فرمانداری ها و وزارت كشور استخدام می شوند به گزارش خرید و فروش حیوان خانگی مدیر كل منابع انسانی وزارت كشور با بیان اینكه امشب آخرین مهلت ثبت نام آزمون استخدامی است، اظهار داشت: اولویت با افراد بومی است و 1500 نفر در بخشداری ها، فرمانداری ها و وزارت كشور استخدام می شوند.


به گزارش خرید و فروش حیوان خانگی به نقل از ایسنا، اکبر روشن ضمیر مدیر کل توسعه منابع انسانی وزارت کشور در ارتباط با هشتمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور که بوسیله سایت سازمان سنجش منتشر شد اعلام نمود: داوطلبان مشتاق خدمت در صف و ستاد وزارت کشور تا آخر امشب یعنی ساعت بیست و چهار فرصت ثبت نام دارند.
روشن ضمیر با تشریح اینکه اولویت استخدام در این دوره از آزمون با داوطلبان بومی است؛ اظهار داشت: بنا و استراتژی وزارت کشور بر جذب نیروی های نخبه بومی است تا هم ضمن داشتن تخصص علمی و دانش، شناخت بومی و کافی با محل خدمتشان داشته باشند.
روشن ضمیر تشریح کرد: به غیر از مراکز استانها و استان تهران، در شهرستان ها اولویت استخدام با تحصیل کردگان بومی است.

طبق گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، وی افزود: در استخدام فوق که برمبنای آزمون عمومی سازمان سنجش و مصاحبه تخصصی در کانون ارزیابی این وزارتخانه برمبنای مدل شایستگی های علمی صورت می پذیرد تعداد ۶۰ سهمیه به ستاد وزارت کشور، ۲۹۰سهمیه برای اشتغال در فرمانداری ها و ۱۱۵۰ سهمیه به بخشداری های سراسر کشور اختصاص یافته است.

مدیرکل توسعه منابع انسانی با اعلان اینکه وزارت کشور بعنوان متولی اصلی سیاست داخلی کشور به دنبال جذب نخبگان است، تشریح کرد: پیشبرد دقیق و منسجم برنامه ها و ماموریت های کلان وزارت کشور نیاز به کادر و بدنه قوی اجرایی دارد که در این دوره از استخدام، در کوشش برای جذب با استعداد ترین افراد در بدنه وزارت کشور هستیم.




منبع:

1399/07/04
20:34:50
5.0 / 5
1584
تگهای خبر: ثبت , دام , سایت , طب
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۲
خرید و فروش حیوان خانگی خرید و فروش حیوان خانگی
petfind.ir - حقوق مادی و معنوی سایت خرید و فروش حیوان خانگی محفوظ است

خرید و فروش حیوان خانگی

انواع حیوانات خانگی و لوازم و خوراک