استاندار لرستان:

تعالی فرهنگ این مرز و بوم در تربیت نیروی توانمند و عالم است

تعالی فرهنگ این مرز و بوم در تربیت نیروی توانمند و عالم است به گزارش خرید و فروش حیوان خانگی، لرستان استاندار لرستان اظهار داشت: تعالی فرهنگ این مرز و بوم در تربیت نیروی توانمند و عالم است.


فرهاد زیویار امروز دوم شهریورماه در جلسه شورای آموزش و پرورش لرستان که با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار گردید، با گرامیداشت هفته دولت و یاد خاطره شهدا خصوصاً شهیدان رجایی و باهنر، اظهار داشت: این ۲ شهید بزرگوار از صدیق ترین و فداکارترین دولتمردان جمهوری اسلامی بودند.
وی اشاره کرد: امروز در اولین روز از هفته دولت در لرستان جلسه را با یکی از نهادهای مهم یعنی آموزش و پرورش با حضور وزیر بومی آن شروع کردیم.
استاندار لرستان اشاره کرد: آموزش و پرورش تربیت نسل را به عهده می گیرد که دنبال کشف و توسعه منابع انسانی است.
زیویار افزود: ۱۲ سال از عمر فرزندان ما در اختیار این نهاد قرار دارد، بطوریکه دوره ایجاد شخصیت تربیت فردی و اجتماعی فرد در آموزش و پرورش صورت می گیرد، به این جهت سرمایه گذاری در این مجموعه هزینه نبوده و فرصت است.
وی با اعلان اینکه نهاد تعلیم و تربیت مقدس است، اضافه کرد: هدف گذاری این نهاد تربیت ارزش مدارانه جامعه است که در خدمت مقدم معلمان هستند.
استاندار لرستان بیان کرد: معلمان به جایگاه انبیا و اولیای الهی نزدیک هستند و رسالت بزرگی را برعهده دارند و باید بدنبال رفع گره های کاری فرهنگیان بود.
زیویار با اشاره به این که تعالی فرهنگ این مرز و بوم در تربیت نیروی توانمند و عالم است، اظهار داشت: باید در وضعیت فضای محدود مدارس و حتی فضای مجازی، دانش آموزان را مجهز به مهارت و فن کرد.
وی افزود: دولت سیزدهم به سند بنیادین و تربیت نسل اعتقاد راسخ دارد و اقدامات خوبی هم دراین زمینه انجام شده است.
استاندار لرستان اشاره کرد: به برکت انقلاب اسلامی، در مناطق محروم کشور وزیر تربیت می شود و درباب تعداد مدارس و دانشگاه ها پیشرفت های بی نظیری حاصل شده است که این خدمات و اقدامات باید تبیین شود.




منبع:

1402/06/02
22:11:47
5.0 / 5
299
تگهای خبر: آموزش , خدمات , دام , دما
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۳
خرید و فروش حیوان خانگی خرید و فروش حیوان خانگی
petfind.ir - حقوق مادی و معنوی سایت خرید و فروش حیوان خانگی محفوظ است

خرید و فروش حیوان خانگی

انواع حیوانات خانگی و لوازم و خوراک