هوای تهران امروز پاك است

هوای تهران امروز پاك است خرید و فروش حیوان خانگی: مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شركت كنترل كیفیت هوای تهران از هوای پاك در تهران طی امروز (۲۷ اردیبهشت ماه) اطلاع داد و اظهار داشت: هوای تهران فردا (۲۸ اردیبهشت ماه) هم در شرایط مطلوب خواهد بود.


حسین شهبازی در گفت وگو با ایسنا، اظهار نمود: طبق نتایج پیش بینی كیفیت هوا، طی امروز (۲۷ اردیبهشت) وضعیت كیفی هوای مطلوب در بیشتر مناطق پایتخت برقرار خواهد بود و این شرایط طی فردا (۲۸ اردیبهشت) كمابیش ادامه خواهد داشت.
وی ادامه داد: پیش بینی های انجام شده در شركت كنترل كیفیت هوا حاكی از افزایش تدریجی میزان ناپایداری جوی در بعدازظهر امروز (۲۷ اردیبهشت) است و در بعضی ساعات وزش باد به بزرگی بالاتر از ۵ متر بر ثانیه از سمت نواحی جنوبی و جنوب غربی و بارش پراكنده و خفیف انتظار می رود.
مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شركت كنترل كیفیت هوای تهران اضافه كرد: برای برخی ساعات وزش باد موثر به بزرگی ۳ تا ۵ متر بر ثانیه از سمت نواحی جنوبی و جنوب غربی پیش بینی می گردد. بر این اساس انتظار می رود تا فردا (۲۸ اردیبهشت) وضعیت كیفی هوای بیشتر مناطق شهر تهران همچنان در شرایط مطلوب قرار داشته باشد.
به قول وظیفه، دمای تهران تا روز پایانی هفته افزایش نسبی خواهد یافت.
وی اضافه كرد: هم اكنون كیفیت هوای تهران با شاخص ۵۰ در شرایط پاك قرار دارد.



1397/02/28
12:52:49
5.0 / 5
4616
تگهای خبر: دام , كیفیت , هوا
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۳
خرید و فروش حیوان خانگی خرید و فروش حیوان خانگی
petfind.ir - حقوق مادی و معنوی سایت خرید و فروش حیوان خانگی محفوظ است

خرید و فروش حیوان خانگی

انواع حیوانات خانگی و لوازم و خوراک