مشاركت دانش آموزان ابتدایی در تحقیقات كیفیت هوای نیوزیلند

مشاركت دانش آموزان ابتدایی در تحقیقات كیفیت هوای نیوزیلند خرید و فروش حیوان خانگی: دانش آموزان یك مدرسه ابتدایی در نیوزیلند طی یك پروژه چهار ماهه به دانشمندان كیفیت هوای این كشور كمك می كنند تا درمورد آلودگی های شهرشان اطلاعات بیشتری كسب كنند.


به گزارش خرید و فروش حیوان خانگی به نقل از ایسنا، یك دانشمند كیفیت هوای موسسه ملی تحقیقات آب وهواشناسی (NIWA) با اشاره به اینكه این موسسه به درك بهتری از زمان و مكان انتشار گازهای گلخانه ای نیاز دارد، اظهار داشت: ما فكر می نماییم دانش آموزان می توانند در این مورد به ما كمك كنند و به ما نشان دهند كه دودها از كجا آمده و در زمستان ها به كجا می روند.
الكساندرا، شهری كه این پروژه در آن اجرا می گردد بعنوان یكی از آلوده ترین شهرهای نیوزیلند شناخته شده و مكررا از استانداردهای ملی كیفیت هوا تخطی می كند.
NIWA یك سنسور ارزان قیمت بعنوان ODIN یا "گره اطلاعات ذرات فضای باز" عرضه داده كه معمولا به تیرهای چراغ برق متصل شده و نظارت و كنترل هوای محلی را برای مناطق مختلف تسهیل می كند.
NIWA می خواهد تا آخر زمستان 100 سنسور ODIN را در سراسر شهر الكساندرا نصب كند. این حسگرها اطلاعات كیفیت هوا را در زمان های مشخص ارسال می كند و این امكان را به محققان می دهد كه بتوانند تصویری از نحوه تغییر روز به روز و مكان آن در منطقه را داشته باشند.
همینطور یك نسخه تعدیل شده از این حسگرها در مدرسه مونتاژ خواهد شد و به دانش آموزان داده می گردد تا آن را به خانه برده و تصویری از ذرات و دودی كه در خانه آنها تولید می گردد و وجود دارد داشته باشند.
این پروژه فرصتی است برای كودكان تا داده هایی كه برای آنها واقعی و شخصی محسوب می شوند را بهتر درك كنند.
به گزارش خبرگزاری شینهوا، دانش آموزان این مدرسه بعنوان گروهی آزمایشی به دانشمندان كمك می كنند تا نحوه برخورد مستقیم شهروندان با دانش كیفیت هوا را با هدف گسترش وسیع تر این برنامه در جامعه تا سال آینده، درك كنند.



1397/03/05
14:22:54
5.0 / 5
4405
تگهای خبر: كیفیت , هوا
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۱
خرید و فروش حیوان خانگی خرید و فروش حیوان خانگی
petfind.ir - حقوق مادی و معنوی سایت خرید و فروش حیوان خانگی محفوظ است

خرید و فروش حیوان خانگی

انواع حیوانات خانگی و لوازم و خوراک