در حاشیه دورهمی پیشكسوتان هواشناسی مطرح شد

مهمترین برنامه رئیس جدید سازمان هواشناسی

مهمترین برنامه رئیس جدید سازمان هواشناسی به گزارش خرید و فروش حیوان خانگی در حاشیه دورهمی پیشكسوتان سازمان هواشناسی، رئیس جدید این سازمان اظهار داشت: ارتقای كیفیت پیش بینی های شرایط و مخاطرات جوی، مهمترین برنامه سازمان هواشناسی در سال های آینده است.



به گزارش خرید و فروش حیوان خانگی به نقل از ایسنا، همزمان با آغاز كار رئیس جدید سازمان هواشناسی، تعدادی از مدیران، كارشناسان و روسای سابق سازمان هواشناسی، امروز ( ۱۴ اسفند) در سازمان هواشناسی تجدید دیدار كردند.

در حاشیه مراسم دید و بازدید پیشكسوتان سازمان هواشناسی، سحر تاج بخش كه از۱۲ اسفندماه كار خویش را بعنوان رئیس جدید سازمان هواشناسی آغاز كرده است، در گفتگو با ایسنا، با اشاره به اینكه دیدبانی، پیش بینی، مدیریت داده، ظرفیت سازی و آموزش، توسعه و پژوهش و اطلاع رسانی، محورهای شش گانه فعالیت سازمان هواشناسی است، اظهار داشت: در این میان مهمترین وظیفه سازمان هواشناسی، دیدبانی و پیش بینی شرایط جوی و مخاطرات آب و هوایی است كه برای دستیابی به این مهم، در برنامه ای كه اخیراً به وزیر راه و شهرسازی عرضه كرده ام، نیازهای تجهیزاتی و دانشی به منظور ارتقای كیفیت داده ها اعلام شده است.

وی در این باره خاطرنشان كرد: با عنایت به اینكه سازمان هواشناسی یك سازمان خدمات رسان به شمار می آید، ارتقای كیفیت سرویس ها مهمترین برنامه كاری سازمان هواشناسی در دوره جدید است و تلاش می نماییم پیش بینی اطلاعات و عرضه داده ها و محصولاتی كه در اختیار كاربران تخصصی و عمومی قرار می گیرد، با دقت بیشتر و كیفیت بالاتری صورت گیرد.

رئیس سازمان هواشناسی در مورد دورهمی پیشكسوتان سازمان هواشناسی، با تاكید بر اینكه ایده نشست با پیشكسوتان هواشناسی از دوره رئیس سابق سازمان هواشناسی (داود پرهیزكار) اجرا شده است و تلاش می نماییم در دوره جدید هم این روال را ادامه بدهیم، اظهار داشت: به نظر من سنت حسنه ای است كه همكاران بازنشسته سازمان هواشناسی دور هم جمع می شوند. اتفاق ویژه در نشست صمیمی امروز هم این است كه برخی از روسای سابق سازمان هواشناسی مثل دكتر نوایی - كه در دوره پیش از انقلاب رئیس سازمان هواشناسی بودند - و مهندس صناعی - كه درسال های ۱۳۸۸ تا ۱۳۹۲ ریاست سازمان هواشناسی را برعهده داشتند - حضور بهم رساندند.

تاج بخش تصریح كرد: دوست داریم روسای دیگر سازمان هواشناسی مثل آقایان پرهیزكار، نوریان، طراوت، صمدیان، احدیان در جلسات آتی حضور یابند. حسن این جلسات آن است كه می توانیم با همكاران قدیمی سازمان هواشناسی تجدید دیدار نماییم و ارتباطات خویش را گسترش دهیم. افزون بر این می توانیم از تجربیات و مشاوره های پیشكسوتان، در حوزه های مختلف هواشناسی بهره ببریم.




1397/12/14
15:00:09
5.0 / 5
4441
تگهای خبر: آب , آموزش , خدمات , دام
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۲
خرید و فروش حیوان خانگی خرید و فروش حیوان خانگی
petfind.ir - حقوق مادی و معنوی سایت خرید و فروش حیوان خانگی محفوظ است

خرید و فروش حیوان خانگی

انواع حیوانات خانگی و لوازم و خوراک