عضو شورای شهر زنجان:

برخی مدیران مسئله دار در شهرداری زنجان انتخاب شده اند

برخی مدیران مسئله دار در شهرداری زنجان انتخاب شده اند به گزارش خرید و فروش حیوان خانگی عضو شورای شهر زنجان با ابراز نگرانی جدی خود از اتفاقاتی كه در شهرداری در حال رخ دادن است، اظهار داشت: انتخاب برخی مدیران مسئله دار است.



به گزاش ایسنا، منطقه زنجان، عباس راشاد در جلسه علنی شورای شهر زنجان با اشاره به برخی اتفاقات رخ داده در شهرداری زنجان، اظهار نمود: متاسفانه شاهد می باشیم كه در شهرداری زنجان برخی مدیران مسئله دار انتخاب شده اند كه این افراد به سنگ اندازی جلوی پای شهروندان معروف هستند كه نسبت به این مساله انتقاد دارم.
وی با اشاره به اینكه در چند روز آینده اتفاقاتی در شهرداری رخ خواهد داد، اظهار داشت: اساسا این موارد موجب از بین رفتن سرمایه اجتماعی شهرداری و شورای شهر خواهد بود كه این مسئله به هیچ عنوان قابل قبول نیست و باید فكری برای آن كرد.
این عضو شورای شهر زنجان همین طور با انتقاد از برخی تفاسیر از بودجه مصوب از طرف شهردا، اشاره كرد: شهردار در بعضی جلسات به تفسیر از بودجه دست زده است. وی فكر می كند كلید شهر در اختیارش قرار گرفته و هر كاری از دستش برمی آید انجام می دهد؛ در صورتیكه باید منطبق با بودجه مصوب كارها پیش رود.
به گزارش خرید و فروش حیوان خانگی به نقل از ایسنا در این نشست اعلام گردید كه از اول مهرماه مجوزی برای حفاری در سطح شهر صادر نخواهد شد.



منبع:

1398/07/02
20:50:27
5.0 / 5
4661
تگهای خبر: طب
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳
خرید و فروش حیوان خانگی خرید و فروش حیوان خانگی
petfind.ir - حقوق مادی و معنوی سایت خرید و فروش حیوان خانگی محفوظ است

خرید و فروش حیوان خانگی

انواع حیوانات خانگی و لوازم و خوراک