افزایش غلظت آلاینده های هوا در شهرهای صنعتی

افزایش غلظت آلاینده های هوا در شهرهای صنعتی به گزارش خرید و فروش حیوان خانگی مدیركل پیشبینی و اخطار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به این كه كیفیت هوا امروز (9 دی ماه) در بیشتر شهرهای صنعتی و پرجمعیت كشور در حد ناسالم برای گروه های حساس قرار می گیرد، در عین حال اظهار داشت: بارش پراكنده باران از فردا (10 دی ماه) بخش هایی از كشور را فرا می گیرد.


صادق ضیائیان در گفتگو با ایسنا، با بیان این كه امروز (9 دی ماه) در بیشتر مناطق كشور جوی پایدار حاكم است، اظهار نمود: با عنایت به سكون نسبی هوا كیفیت هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت در حد ناسالم برای گروه های حساس پیشبینی می شود.
وی افزود: از اواخر وقت امروز در مناطقی از شمال غرب و غرب افزایش ابر و بارش پراكنده رخ می دهد همینطور طی روز سه شنبه (10 دی ماه) بارش پراكنده به تدریج بخش هایی از شمال غرب، غرب، سواحل دریای خزر، دامنه های البرز مركزی و شرقی و از اواخر وقت مناطقی از شمال شرق را در بر می گیرد.
مدیركل پیشبینی و اخطار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینكه روز چهارشنبه (11 دی ماه) در استان های واقع در نوار شرقی كشور، سواحل دریای خزر، برخی نقاط شمال غرب، ارتفاعات البرز و زاگرس مركزی بارش پراكنده پیشبینی می شود، خاطرنشان كرد: این وضعیت طی روز پنج شنبه (12 دی ماه) در دامنه های البرز مركزی و شرقی و نوار شرقی كشور تداوم دارد. همینطور طی روز جمعه (13 دی ماه) برای سواحل دریای خزر و استان اردبیل بارش باران و در ارتفاعات بارش برف پیشبینی می شود.
ضیائیان در انتها درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده هم اظهار نمود: آسمان تهران فردا (10 دی ماه) ابری، همراه با غبار صبحگاهی و گاهی بارش باران و در پس از ظهر وزش باد با حداقل دمای سه و حداكثر دمای هشت درجه سانتیگراد و طی روز چهارشنبه (11 دی ماه) صاف تا كمی ابری، گاهی همراه با وزش باد و با حداقل دمای سه و حداكثر دمای 9 درجه سانتیگراد پیشبینی می شود.



1398/10/09
13:37:47
5.0 / 5
4567
تگهای خبر: بارش , دام , دریا , دما
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۳
خرید و فروش حیوان خانگی خرید و فروش حیوان خانگی
petfind.ir - حقوق مادی و معنوی سایت خرید و فروش حیوان خانگی محفوظ است

خرید و فروش حیوان خانگی

انواع حیوانات خانگی و لوازم و خوراک