وزش باد شدید در بعضی مناطق كشور

وزش باد شدید در بعضی مناطق كشور به گزارش خرید و فروش حیوان خانگی مدیر كل پیشبینی و اخطار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به وزش باد شدید در شرق كرمان، سیستان و بلوچستان، یزد و خراسان جنوبی طی امروز (۸ بهمن) اظهار داشت: از بعدازظهر روز جمعه (۱۱ بهمن) سامانه بارشی جدیدی به كشور وارد می شود.



صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا با بیان این كه طی امروز (۸ بهمن) جوی آرام در كشور حاكم است و در شهرهای تهران، كرج، قزوین، اراك و اصفهان افزایش غلظت آلاینده های جوی پیشبینی می شود، اظهاركرد: در این روز در شرق كرمان، سیستان و بلوچستان، شرق یزد و خراسان جنوبی در بعضی ساعات وزش باد شدید پیشبینی می شود.

وی با اشاره به این كه فردا (۹ بهمن) با عبور موج تراز میانی از كشور در ارتفاعات زاگرس مركزی و ارتفاعات البرز مركزی بارش پراكنده پیشبینی می شود، اظهار داشت: حاكمیت این وضعیت طی روز پنج شنبه (۱۰ بهمن) در شمال شرق انتظار می رود.

مدیر كل پیشبینی و اخطار سریع سازمان هواشناسی اضافه كرد: از بعدازظهر روز جمعه (۱۱ بهمن) با ورود سامانه بارشی از شمال غرب به كشور برای این مناطق بارش باران و برف و وزش باد پیشبینی می شود همینطور طی روز شنبه (۱۲ بهمن) گستره بارش علاوه بر شمال غرب مناطقی از غرب، جنوب غرب، استان های واقع در دامنه های البرز غربی و مركزی، زاگرس مركزی و سواحل غربی و مركزی خزر را در بر می گیرد.

به گفته ضیاییان از امروز تا آخر هفته با جنوبی شدن جریانات در سواحل دریای خزر افزایش نسبی دما و وزش باد به نسبت شدید در سواحل دریای خزر و اردبیل پیشبینی می شود.

وی در انتها درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار داشت: آسمان تهران فردا (۹ بهمن) كمی ابری همراه با غبار محلی و در بعدازظهر افزایش ابر وطی شب وزش باد با حداقل دمای ۱ و حداكثر دمای ۹ درجه سانتیگراد و طی روز پنج شنبه (۱۰ بهمن) صاف تا كمی ابری همراه با وزش باد با حداقل دمای ۲ و حداكثردمای ۱۰ درجه سانتیگراد خواهد بود.




1398/11/08
20:49:45
5.0 / 5
4583
تگهای خبر: بارش , دام , دریا , دما
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۲
خرید و فروش حیوان خانگی خرید و فروش حیوان خانگی
petfind.ir - حقوق مادی و معنوی سایت خرید و فروش حیوان خانگی محفوظ است

خرید و فروش حیوان خانگی

انواع حیوانات خانگی و لوازم و خوراک