استاندار سیستان وبلوچستان بر پیشگیری از خسارات احتمالی سیل در شمال استان تصریح كرد به گزارش خرید و فروش حیوان خانگی ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان بر ضرورت همكاری دستگاه های اجرایی برای پیشگیری از خسارات احتمالی سیل در شمال استان تصریح كرد احمدعلی موهبتی پنج شنبه ۱۰ بهمن ماه در جلسه ستاد مدیریت بحران استان كه در زابل تشكیل شد، اضافه كرد: با عنایت به خبرهایی كه از بارندگی های موجود در افغانستان داریم، باید جهت استفاده حداكثری از سیلاب به شمال استان برنامه ریزی شود.وی اضافه كرد: اقدامات پیشگیرانه درحال انجام است و در بازدیدهای روز گذشته و امروز بر تسریع در روند كار لایروبی تاكید شد.استاندار سیستان و بلوچستان اظهار داشت: پیشبینی های لازم برای خروج آب از كانال نیاتك هم انجام شده است.وی در مورد سیلاب جنوب سیستان و بلوچستان هم اظهار داشت: در جنوب استان سیل باعث خساراتی زیادی در حوزه كشاورزی شده است و مقرر شد تا با تأمین دام، بخشی از این خسارت جبران شود.استاندارسیستان و بلوچستان اضافه كرد: همه دستگاه های اجرایی طبق برنامه ریزی های صورت گرفته در تلاش هستند تا زندگی مردم سیل زده به روال عادی بازگردد. 1398/11/11 00:23:05 5.0 / 5 4110 تگهای خبر: آب , بارندگی , دام , زندگی این مطلب را می پسندید؟ (1) (0) X تازه ترین مطالب مرتبط هشدار رگبار بارندگی های بهاری در کشور اداره کل هواشناسی استان تهران اطلاعیه داد نقش پلیس راهور و سازمان محیط زیست در پایین آوردن آلودگی هوا دیدار وزیر محیط زیست تاجیکستان و معاون رئیس جمهوری ایران نظرات بینندگان در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۵ بعلاوه ۳