افزایش محسوس دما در بیشتر مناطق كشور

افزایش محسوس دما در بیشتر مناطق كشور به گزارش خرید و فروش حیوان خانگی مدیر كل پیش بینی و آگهی سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به افزایش محسوس دما در بیشتر مناطق كشور طی روزهای آینده اظهار داشت: سامانه بارشی جدیدی طی روز جمعه (18 بهمن) به كشور وارد می شود.



صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینكه از امروز ( ۱۴ بهمن) تا روز جمعه (۱۸ بهمن) در بیشتر مناطق كشور جوی آرام همراه با افزایش محسوس دما پیش بینی می شود، اظهار نمود: طی امروز در جنوب شرق كشور بارش پراكنده و وزش باد رخ می دهد.

وی افزود: طی روز پنج شنبه (۱۷ بهمن) نیز در دامنه های زاگرس مركزی و برخی نقاط آذربایجان غربی و شمال كردستان بارش پراكنده خواهیم داشت همین طور طی روز جمعه (۱۸ بهمن) با ورود سامانه بارشی از شمال غرب كشور بارش برف و باران در نوار غربی شروع می شود.

به گفته ی ضیائیان امروز مركز و شرق خلیج فارس و دریای عمان مواج خواهد بود.

مدیركل پیش بینی و آگهی سریع سازمان هواشناسی درانتها درباره وضعیت دمای هوای تهران طی دو روز آینده اظهار داشت: آسمان تهران فردا (۱۵ بهمن) صاف و در پس از ظهر همراه با افزایش ابر و وزش باد با حداقل دمای ۱ و حداكثر دمای ۱۲ درجه سانتیگراد و طی روز چهارشنبه (۱۶ بهمن) كمی ابری تا نیمه ابری همراه با وزش باد با حداقل دمای ۴ و حداكثر ۱۳ درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.





منبع:

1398/11/14
13:30:13
5.0 / 5
4400
تگهای خبر: بارش , دام , دریا , دما
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۵
خرید و فروش حیوان خانگی خرید و فروش حیوان خانگی
petfind.ir - حقوق مادی و معنوی سایت خرید و فروش حیوان خانگی محفوظ است

خرید و فروش حیوان خانگی

انواع حیوانات خانگی و لوازم و خوراک