سربازان سفیدپوش در میدان

سربازان سفیدپوش در میدان به گزارش خرید و فروش حیوان خانگی عضو هیات علمی و دانشیار دانشگاه شهید بهشتی ضمن یادآوری تلاشهای كادر پزشكی و پرستاران در شرایط كنونی كشور و از جان گذشتگی آنها اظهار داشت:  یادمان باشد این فرشتگان سفید پوش،  این رزمندگان جان بر كف، این شهدای گمنام و بی نام و نشان را در این روزهای سخت پیكار فراموش نكنیم. این سربازان شجاع جان بركف كه بی هیچ تمنای قدردانی از سوی مردم و مسؤلان  بی وقفه و پرتوان می كوشند تا انسانی نرنجد و خانواده ای داغدار نشود.


به گزارش خرید و فروش حیوان خانگی به نقل از ایسنا، دكتر پیام آزاده عضو هیات علمی و دانشیار دانشگاه شهید بهشتی و متخصص انكولوژی در یادداشتی كه در اختیار خبرگزاری ایسنا قرار داده است آورده است: «چه كسی از دلگویه های یك طبیب خبر دارد؟ چه كسی این روزها می تواند حس نوعدوستی پزشكان متخصص و حاذق و انساندوست را درك و قلب مهربانشان را لمس كند؟ پزشكانی كه امروز می توانستند با تخصص و موقعیت علمی شاخص و برجسته خود این روزها در بهترین نقطه دنیا و در رفاه كامل با خانواده و زن و فرزندخود زندگی كنند ولی قلب مهربانشان از دستور فكر و مغزشان سرپیچی كرد، چون در معركه عقل و عشق آن كه فرمان می برد عشق است. عشق به میهن، عشق به هموطن، عشق به انسان و انسانیت، روا نیست این فرشتگان سفید پوش را كه شبانه روز جان خویش را در سبد اخلاص گذاشته اند و صمیمانه با غول بیماری كرونا با كمترین امكانات و تلاش در پرمخاطره ترین محیط ها می جنگند به فراموشی سپرد.

یادمان باشد این فرشتگان سفید پوش، این رزمندگان جان بر كف، این شهدای گمنام و بی نام و نشان را در این روزهای سخت پیكار فراموش نكنیم.
این سربازان شجاع جان بركف كه بی هیچ تمنای قدردانی از جانب مردم و مسؤلان بی وقفه و پرتوان می كوشند تا انسانی نرنجد و خانواده ای داغدار نشود، خودشان، هم جانشان عزیز است و هم خانواده دارند. اینانند كه هم خودشان و هم خانواده هایشان را در معركه و قمار عشق می بازند.

فراموش نشوند این انسان های برگزیده كه این روزها بر قله های رفیع انسانیت ایستاده اند و بر تارك تاریخ ما چون الماس های درخشان می درخشند. چه كسی را تاب جنگیدن و توان مقاومت در این میدان است؟. كدامیك از خرده گیران این گونه در معركه عشق حاضرند و جانبازی می كنند؟ منتقدینی كه از پشت اتاقهای شیشهای با مردم سخن می گویند و برای خود و خانوادههایشان دیوارهای آهنین ساخته اند تا از خطر بیماری در امان باشند؟ یا فریبكارانی كه فكر می كنند با پنهان كاری و سرپوش گذاشتن بر اطلاعات و اخبار می توانند بر همه چیز چیره و مسلط شوند. افرادی كه جز تخریب و منفی نگری، هنر و سیاست دیگری ندارند. افرادی كه توان تشخیص و جدا كردن خوب از بد را ندارند و همه را با یك چوب می رانند. آنانی كه جز گریزان كردن و رنجاندن راهی نمی شناسند امروز باید پاسخگو باشند. كدام زیر میزی كدام؟ فرار مالیاتی و كدام درآمد نجومی پزشكان متعهد و انساندوست را امروز در معركه و میدان جنگ به پایمردی و ایثار و از خود گذشتگی وا می دارد؟ كدامیك از این خردهگیران بی خرد توان و جرات پا گذاشتن در این میدان را دارند؟ باشد كه بیشتر بیندیشیم و دست توانای این فرشتگان آسمانی این رزمندگان سفید پوش را با گرمی بیشتری بفشاریم و برای موفقیت آنها از صمیم قلب دعا نماییم.

خنك آن قمار بازی كه بباخت آن چه بودش بنماند هیچش الا هوس قمار دیگر ».



1398/12/07
17:05:46
5.0 / 5
4090
تگهای خبر: بیماری , پزشك , دام , دما
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۱
خرید و فروش حیوان خانگی خرید و فروش حیوان خانگی
petfind.ir - حقوق مادی و معنوی سایت خرید و فروش حیوان خانگی محفوظ است

خرید و فروش حیوان خانگی

انواع حیوانات خانگی و لوازم و خوراک