هوای تهران سالم می باشد یا وزش باد بسیار شدید در پایتخت

هوای تهران سالم می باشد یا وزش باد بسیار شدید در پایتخت خرید و فروش حیوان خانگی: مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شركت كنترل كیفیت هوای تهران اظهار داشت: نتایج پیش بینی كیفیت هوا بر برقراری شرایط كیفی هوای سالم در بیشتر مناطق شهر تهران طی امروز دلالت می كند و انتظار می رود تا فردا وضعیت كیفیت هوای بیشتر مناطق پایتخت در محدوده شرایط سالم و ناسالم برای گروه های حساس قرار گیرد.



حسین شهبازی در گفت و گو با ایسنا اظهار نمود: بر مبنای نتایج پیش بینی پارامترهای هواشناسی برای شهر تهران، با تداوم شرایط جوی نسبتا ناپایدار طی امروز ( ۱۷ آذر) در بعضی ساعات وزش باد بسیار شدید به بزرگی ۱۱ تا ۱۵ متر بر ثانیه از سمت نواحی غربی - شمال غربی انتظار می رود.

وی اضافه كرد: این شرایط پابرجا نیست و فردا (۱۸ آذر) از میزان ناپایداری جوی كاسته می گردد و تنها در بعضی ساعات وزش باد مؤثر به بزرگی ۳ تا ۵ متر بر ثانیه پیش بینی می گردد.

مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شركت كنترل كیفیت هوای تهران با اشاره به اینكه این شرایط طی روز یكشنبه ( ۱۹ آذر) كمابیش ادامه خواهد داشت، اظهار داشت: دما تا فردا افزایش جزیی خواهد یافت.

شهبازی در انتها اظهار داشت: شاخص كیفیت هوای ۲۴ ساعت گذشته پایتخت منتهی به ۸ بامداد با شاخص ۸۴ در شرایط سالم بود و شاخص كیفیت هوای هم اكنون تهران ۴۷ و پاك است.




1396/09/17
23:09:48
5.0 / 5
4629
تگهای خبر: هوا
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۳
خرید و فروش حیوان خانگی خرید و فروش حیوان خانگی
petfind.ir - حقوق مادی و معنوی سایت خرید و فروش حیوان خانگی محفوظ است

خرید و فروش حیوان خانگی

انواع حیوانات خانگی و لوازم و خوراک