۳۱ اردیبهشت مهلت پرداخت عوارض كسب و پیشه و بهای خدمات مدیریت پسماند سال۹۸

۳۱ اردیبهشت مهلت پرداخت عوارض كسب و پیشه و بهای خدمات مدیریت پسماند سال۹۸ خرید و فروش حیوان خانگی: آخرین مهلت پرداخت عوارض كسب و پیشه و بهای خدمات مدیریت پسماند مسكونی و غیر مسكونی سال1398 برمبنای مصوبه بیستم اسفندماه 98 شورای اسلامی شهر تهران، تا اختتام اردیبهشت ماه سال جاری و غیر قابل تمدید است.


به گزارش خرید و فروش حیوان خانگی به نقل از ایسنا، وحید عرب مدیر کل تشخیص و وصول درآمد درباب استفاده از مزایای پرداخت عوارض کسب و پیشه و بهای خدمات مدیریت پسماند اظهار داشت: سفارش می شود شهروندانی که تابحال عوارض کسب و پیشه و بهای خدمات مدیریت پسماند ملک خودرا نپرداخته اند، در فرصت یک هفته ای پیش رو نسبت به پرداخت آن اقدام نمایند.

وی ادامه داد: باتوجه به لایحه سال قبل که به سبب شیوع ویروس کرونا و پشتیبانی از کسب و کارها و رفاه حال شهروندان تهرانی توسط شورای اسلامی شهر تهران تصویب شده بود، چنانچه شهروندان تا تاریخ ۳۱ اردیبهشت ماه، عوارض کسب و پیشه و بهای خدمات مدیریت پسماند ملک خودرا بپردازند، از جوایز خوش حسابی مقرر در مصوبه بهره مند می شوند و در صورتیکه تا تاریخ فوق پرداختی صورت نگیرد، عوارض و بهای خدمات موصوف برمبنای نرخ سال۱۳۹۹ محاسبه می شود و مصوبه جدید نیز که الان در حال پیگیری است، فقط جهت سال۱۳۹۹ قابل اعمال می باشد.

طبق گزارش روابط عمومی معاونت مالی و اقتصاد شهری، مدیرکل تشخیص و وصول درآمد اشاره کرد: بمنظور رعایت مسائل بهداشتی سفارش می گردد، شهروندان محترم بوسیله یکی از روشهای پرداخت غیر حضوری، عوارض و بهای خدمات ملک خودرا پرداخت کنند که این روشها شامل درگاه اینترنتی شهرداری تهران به آدرس www.tehran. ir ویا tax.tehran.ir، سامانه تلفنی۱۳۷ و همین طور کد دستوری #۱۳۷* است.




منبع:

1399/02/24
15:58:02
5.0 / 5
2853
تگهای خبر: بهداشت , خدمات , دام , دما
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۵
خرید و فروش حیوان خانگی خرید و فروش حیوان خانگی
petfind.ir - حقوق مادی و معنوی سایت خرید و فروش حیوان خانگی محفوظ است

خرید و فروش حیوان خانگی

انواع حیوانات خانگی و لوازم و خوراک