درپی اجرای تصمیمات ستادملی كرونا، كاهش ساعت كاری مترو و اتوبوس تا ساعت 20، از فردا نظر به تصمیمات ستاد ملی مبارزه با كرونا در خصوص اعمال محدودیت یك ماهه برای فعالیت مشاغل و پیشگیری از شیوع كرونا، كاهش ساعت كاری خطوط حمل و نقل عمومی در پایتخت از جانب معاونت حمل و نقل، ترافیك از فردا ( ۲۰ آبان ماه ) به مدت یك ماه اعمال می شود. به گزارش خرید و فروش حیوان خانگی به نقل از ایسنا، معاونت حمل و نقل و ترافیک طی اطلاعیه ای اعلام نمود: بامجوزی شهردار تهران و نظر به تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا در خصوص اعمال محدودیت یک ماهه برای فعالیت مشاغل، کاهش ساعت کاری خطوط حمل و نقل عمومی از جانب این معاونت اعمال می شود. بر این اساس از فردا ( ۲۰ آبان ماه ) اتمام ساعت کاری کلیه خطوط داخلی مترو ساعت ۲۰.۳۰ و خط متروی کرج و گلشهر تا ساعت ۲۰ خواهد بود. همینطور به منظور اعمال محدودیت و کاهش فعالیت در خطوط اتوبوسرانی آخر زمان فعالیت ناوگان در تمامی خطوط بی آر تی ( انبوه بر) در راه رفت( آخرین اعزام) ساعت ۲۰ و در راه برگشت آخرین اعزام به ساعت ۲۰.۳۰ کاهش خواهد یافت. منبع: خرید و فروش حیوان خانگی 1399/08/19 23:02:22 5.0 / 5 925 تگهای خبر: آب این مطلب را می پسندید؟ (1) (0) X تازه ترین مطالب مرتبط ذخایر سدهای تهران بهبود یافت چالش کم آبی ادامه دارد هشدار رگبار بارندگی های بهاری در کشور اداره کل هواشناسی استان تهران اطلاعیه داد برنامه روزشمار هفته ملی محیط زیست نظرات بینندگان در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۲ بعلاوه ۱