تخریب بناها در سرزمین های تصرف شده فیروزكوه به گزارش خرید و فروش حیوان خانگی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان فیروزكوه اظهار داشت: طی عملیات رفع تصرف برخی اراضی ملی فیروزكوه تمامی دیواركشی ها، فنس كشی ها و بناهای ساخته شده در این اراضی تخریب شد. به گزارش خرید و فروش حیوان خانگی به نقل از ایسنا عباس قاسمی اظهارکرد: با هدف حفظ انفال و عرصه های ملی از آغاز سالجاری تابحال بیشتر از ۲۰ هکتار اراضی ملی شهرستان فیروزکوه از ید متصرفان خارج شده است. رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان فیروزکوه اضافه کرد: ۱۳ هکتار از این اراضی تصرف شده در اجرای ۱۲ فقره حکم قطعیت یافته قضایی و مابقی در جهت اجرای ۲۳ فقره تبصره ذیل ماده ۵۵ قانون حفاظت از جنگل ها و مراتع و با دریافت دستور مقام قضایی بازپس گیری و به دولت بازگردانده شده است. وی در ادامه اظهارکرد: عملیات رفع تصرف از این اراضی با حضور عوامل یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان فیروزکوه و همکاری نیروی انتظامی به مرحله اجرا درآمده و تمامی دیوارکشی ها، فنس کشی ها و بناهای بوجود آمده تخریب شده است. رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان فیروزکوه عرصه های ملی و منابع طبیعی را جزو ثروت عمومی برشمرد و خاطرنشان کرد: عرصه های منابع طبیعی متعلق به نسل حاضر و نسل های آینده است. ازاین رو حفظ این منابع پرارزش ضرورتی انکارناپذیر به شمار می آید. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران قاسمی در انتها اظهار داشت: بنابر تعامل مناسب بین منابع طبیعی، مقامات قضائی و نیروی انتظامی و رصد و پایش عرصه های ملی توسط نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی، شرایط ناامنی برای سودجویان و فرصت طلبان به وجود آمده است و بدون هیچ اغماضی با متخلفان و متعرضان به انفال برخورد قانونی صورت می گیرد. منبع: petfind.ir 1399/09/02 20:19:35 5.0 / 5 769 تگهای خبر: آب , جنگل , حفاظت , دام این مطلب را می پسندید؟ (1) (0) X تازه ترین مطالب مرتبط همکاری منابع طبیعی و محیط زیست در سمنان تقویت می شود هشدار رگبار بارندگی های بهاری در کشور اداره کل هواشناسی استان تهران اطلاعیه داد نقش پلیس راهور و سازمان محیط زیست در پایین آوردن آلودگی هوا نظرات بینندگان در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۵ بعلاوه ۳