تزریق واكسن آسترازنكا به نخستین داوطلب انگلیسی

تزریق واكسن آسترازنكا به نخستین داوطلب انگلیسی خرید و فروش حیوان خانگی: نخستین داوطلب در انگلیس واکسن کرونای آسترازنکا را دریافت کرد.


به گزارش خرید و فروش حیوان خانگی به نقل از ایسنا، "بریان ویلیام پینکر" ۸۲ ساله اوایل بامداد امروز (دوشنبه) به وقت محلی در بیمارستانی در آکسفورد واکسن کروناویروس آسترازنکا را دریافت کرد.
وی اظهار داشت: بسیار خوشحالم که امروز واکسن کووید-۱۹ را دریافت کردم و افتخار می کنم که این واکسن در آکسفورد تولید شده است. روز شنبه متوجه شدم که مقرر است در مقابل ویروس واکسینه شوم و نخستین بیمار دریافت کننده خواهم بود.
توزیع واکسن آسترازنکا امروز در انگلیس شروع شد و وزیر بهداشت این کشور آنرا "لحظه مهم" توصیف کرد برای اینکه موارد مبتلاشدن به این بیماری در مناطقی از این کشور روند افزایشی دارد.
پرستاری که این واکسن را تزریق کرده است، اظهار داشت: امتیازی است که بتوانم نخستین واکسن آکسفورد را در بیمارستان چرچیل در آکسفورد که فقط چند صد متر با محل تولید آن فاصله دارد، تزریق کنم.
به گزارش خرید و فروش حیوان خانگی به نقل از شبکه خبری سی ان ان، نخستین داوطلب دریافت کننده واکسن آسترازنکا بازنشسته است که به سبب بیماری کلیه و انجام دیالیز در بیمارستان بستری بوده است.




منبع:

1399/10/15
14:25:35
0.0 / 5
1071
تگهای خبر: بهداشت , بیماری , دریا
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۴
خرید و فروش حیوان خانگی خرید و فروش حیوان خانگی
petfind.ir - حقوق مادی و معنوی سایت خرید و فروش حیوان خانگی محفوظ است

خرید و فروش حیوان خانگی

انواع حیوانات خانگی و لوازم و خوراک