كوچكی نژاد:

به جای تعطیلی یك ماهه مدارس قوانین موثر در كاهش آلودگی هوا را اجرا كنید

به جای تعطیلی یك ماهه مدارس قوانین موثر در كاهش آلودگی هوا را اجرا كنید خرید و فروش حیوان خانگی: یك عضو كمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با انتقاد از طرح تعطیلی یك ماهه مدارس اظهار داشت: به جای این طرح، قوانین موثر در كاهش آلودگی هوا را اجرایی كنند.


جبار كوچكی نژاد در گفت وگو با ایسنا درباره اجرای طرح تعطیلی یك ماهه مدارس اظهار نمود: به صورت طبیعی در اغلب كشورهای دنیا تعطیلات برای دانش آموزان بعد از اتمام سال تحصیلی وجود دارد اما به نظر بنده به جای این كه بخواهیم چنین طرحی را اجرایی نماییم، قوانینی را كه در زمینه آلودگی هوا در بودجه های سنواتی یا برنامه ششم تصویب شده اجرایی نماییم.
وی خاطرنشان كرد: سازمان محیط زیست به جای این كه چنین پیشنهاداتی را عرضه كند، قوانینی كه تصویب شده را اجرا نماید بعنوان مثال برقی كردن موتورسیكلت ها، جابجایی كارخانجاتی كه آلایندگی دارند و یا استفاده از سوخت پاك برای خودروها همچون این قوانین است كه هنوز به صورت كامل اجرا نشده است.
این عضو كمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس همینطور بیان كرد: طرح تعطیلی یك ماهه مدارس نیاز به كار كارشناسی دارد، سال هاست با این شیوه مدارس سال تحصیلی را شروع كرده و فعالیت داشته اند، انجام یك باره این طرح می تواند تمامی برنامه ها را به هم بریزد.
نماینده مردم رشت در مجلس اضافه كرد: با عنایت به تعطیلی مدارس در فصل تابستان اغلب خانواده ها با این شرایط برنامه ریزی می كنند و در صورت جابجایی زمان آغاز سال تحصیلی در برنامه ها اختلاط بوجود آورده و حتی به مساله گردشگری هم كه معمولا در این فصل انجام می شود، صدمه می زند.
كوچكی نژاد در انتها اظهار نمود: به نظر بنده پیش از این كه دولت بخواهد لایحه ای را به مجلس عرضه كند، باید مسئولان آموزش و پرورش نمایندگان و اعضای كمیسیون آموزش و تحقیقات را قانع كنند كه چه فوایدی این طرح دارد در حالی كه تابحال چنین بحثی حتی در كمیسیون مطرح نشده است.




1396/10/16
18:36:14
5.0 / 5
4953
تگهای خبر: هوا
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۵
خرید و فروش حیوان خانگی خرید و فروش حیوان خانگی
petfind.ir - حقوق مادی و معنوی سایت خرید و فروش حیوان خانگی محفوظ است

خرید و فروش حیوان خانگی

انواع حیوانات خانگی و لوازم و خوراک