معاون شهردار نهران خبر داد

دعوت از رئیس سازمان محیط زیست به شورای شهر برای حل گره فاز 2 آزاد راه شهید شوشتری

دعوت از رئیس سازمان محیط زیست به شورای شهر برای حل گره فاز 2 آزاد راه شهید شوشتری به گزارش خرید و فروش حیوان خانگی، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از دعوت رئیس سازمان حفاظت محیط زیست برای حل مشکل ساخت فاز دوم آزاد راه شهید شوشتری اطلاع داد.


به گزارش خرید و فروش حیوان خانگی به نقل از ایسنا، هادی حق بین در مورد آخرین وضعیت ساخت آزاد راه شهید شوشتری ضمن اشاره به بازدید اخیر رئیس شورای شهر تهران از این آزاد راه اظهار داشت: در یک ماه اخیر در حوزه توسعه زیرساخت های آزاد راه شهید شوشتری اقدامات مفصل صورت گرفته و با تکمیل زیرساخت امکان انجام کارهای بیشتری برای ساخت و توسعه آزاد راه وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه در سه ماه اخیر همزمان با رفع معارضین توان پیمانکار و ماشین آلات افزوده شد بگونه ای که امروز به جز آسفالت ۸۰ خودرو سنگین در معبر درحال ساخت و تکمیل آزاد راه هستند، اظهار داشت: تنها ۱۰ درصد فاز یک از محیط کارگاهی به دلیل وجود معارضین هنوز در اختیار ما نیست.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در مورد چرایی تغییر زمان افتتاح فاز یک این آزاد راه هم تاکید کرد: زمانبندی پروژه عمرانی متاثر از معارضین است و هروقت معارض رفع گردد ما با توان بیشتری جلو می رویم و درهرحال این پروژه در زمان مدیریت فعلی شهری افتتاح می گردد.

وی در مورد سر انجام نامه نگاری با محیط زیست برای ساخت فاز دو این آزاد راه از داخل پارک سرخه حصار به ایسنا اظهار داشت: کماکان منتظر پاسخ سازمان محیط زیست هستیم. ما پیشنهادات خویش را عرضه کردیم. هرچند پیشنهاد قطعی ما زمانی ممکن خواهد شد که ما امکان حضور در اراضی و نقشه برداری را داشته باشیم؛ اما چمران رئیس شورای شهر اعلام نمودند که از سلاجقه رئیس سازمان محیط زیست دعوت می کند که در شورای شهر تهران حاضر شوند.





منبع:

1403/03/19
12:11:37
5.0 / 5
238
تگهای خبر: حفاظت , دام , محیط زیست
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۳
خرید و فروش حیوان خانگی خرید و فروش حیوان خانگی
petfind.ir - حقوق مادی و معنوی سایت خرید و فروش حیوان خانگی محفوظ است

خرید و فروش حیوان خانگی

انواع حیوانات خانگی و لوازم و خوراک