هوای پایتخت در آستانه شرایط ناسالم

هوای پایتخت در آستانه شرایط ناسالم به گزارش خرید و فروش حیوان خانگی مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شركت كنترل كیفیت هوای تهران با اشاره به اینكه هوای پایتخت در شرایط كنونی سالم است، اظهار داشت: شاخص كیفی هوای تهران در آستانه شرایط ناسالم برای گروه های حساس قرار دارد.



حسین شهبازی در گفت وگو با ایسنا، اظهار نمود: طبق نتایج پیش بینی كیفیت هوا، وضعیت كیفی هوای برخی مناطق تهران طی امروز به علت افزایش نسبی غلظت برخی آلاینده ها از جمله ذرات معلق در آستانه شرایط ناسالم برای گروه های حساس قرار دارد و انتظار می رود این شرایط تا فردا (۱۶ مهرماه) كما بیش تداوم داشته باشد.

وی اضافه كرد: بر مبنای تحلیل ﺁخرین داده های هواشناسی پیش بینی شده برای شهر تهران، در بعضی ساعات امروز بخصوص بعدازظهر وزش باد موثر به بزرگی ۳ تا ۵ متر بر ثانیه از سمت نواحی جنوب شرقی انتظار می رود.

مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شركت كنترل كیفیت هوای تهران در ادامه اظهار داشت: با تداوم این شرایط فردا وزش باد موثر در بعضی ساعات دور از انتظار نیست و به تدریج با افزایش میزان ناپایداری جوی در روز دوشنبه (۱۷ مهرماه) در بعضی ساعات بعدازظهر وزش باد نسبتا شدید به بزرگی ۵ تا ۸ متر بر ثانیه از سمت نواحی غربی و جنوب غربی پیش بینی می گردد.

به گفته شهبازی، دمای تهران طی دو روز آینده افزایش نسبی خواهد یافت.

وی در انتها اظهاركرد: كیفیت هوای تهران در شرایط كنونی با شاخص ۷۵ در وضعیت سالم قرار دارد.



 

1396/07/17
21:27:46
5.0 / 5
5176
تگهای خبر: هوا , آلودگی , محیط زیست
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۳
خرید و فروش حیوان خانگی خرید و فروش حیوان خانگی
petfind.ir - حقوق مادی و معنوی سایت خرید و فروش حیوان خانگی محفوظ است

خرید و فروش حیوان خانگی

انواع حیوانات خانگی و لوازم و خوراک