تداوم بارش برف و باران در كشور

تداوم بارش برف و باران در كشور به گزارش خرید و فروش حیوان خانگی مدیركل پیش بینی و اخطار سریع سازمان هواشناسی، ضمن پیش بینی بارش باران و برف در غالب مناطق كشور طی امروز و فردا (۱۷ و ۱۸ دی ماه) از ورود سامانه بارشی جدید از غرب اطلاع داد.



احد وظیفه در گفت وگو با ایسنا، شرایط جوی كشور را طی روزهای آینده پیش بینی و اعلام نمود: امروز (۱۷ دی ماه) برای غرب سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز شرقی، شمال شرق، شرق، مركز و جنوب غرب كشور در استان های مازندران، گلستان، ارتفاعات سمنان و تهران، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، بخش هایی از اصفهان و یزد، كهگیلویه و بویراحمد، شمال غرب فارس، چهارمحال و بختیاری، شمال بوشهر و شرق خوزستان شاهد بارش باران خواهیم بود.

وی با اشاره به اینكه امروز در ارتفاعات بارش به شكل برف پیش بینی می شود، اظهار داشت: در استان های جنوبی احتمال وقوع رعد و برق وجود دارد. همینطور از پس از ظهر امروز از فعالیت سامانه بارشی كم می شود.

مدیر كل پیش بینی و اخطار سریع سازمان هواشناسی افزود: امروز (۱۷ دی ماه) در نیمه شرقی كشور و استان های سمنان، تهران، البرز، قم و مركزی وزش باد شدید پیش بینی می گردد كه در شرق و جنوب شرق كشور با احتمال خیزش گرد و خاك همراه خواهد بود. همینطور تا پس از ظهر امروز غرب خلیج فارس به جهت وزش باد شدید مواج است.

وظیفه با اشاره به اینكه فردا آسمان غالب مناطق كشور صاف خواهد بود، تصریح كرد: فردا (۱۸ دی ) برای استان های كهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری بارش باران و برف و برای غرب فارس، شرق خوزستان و برخی مناطق شمالی بوشهر افزایش ابر همراه با بارش پراكنده باران پیش بینی می گردد.

این كارشناس هواشناسی در ادامه اظهار داشت: پس فردا (۱۹ دی) با ورود سامانه بارشی جدید از غرب كشور برای استان های واقع در نوار غربی بارش باران و برف، وزش باد پیش بینی می گردد.

مدیر كل پیش بینی و اخطار سریع سازمان هواشناسی در انتها شرایط جوی تهران را طی دو روز آینده پیش بینی و اظهار نمود: آسمان تهران فردا و پس فردا ( ۱۸ و ۱۹ دی) صاف، گاهی همراه با وزش باد خواهد بود. حداكثر و حداقل دمای پایتخت طی دو روز آینده به ترتیب ۹ و صفر درجه سانتیگراد و ۱۰ و ۲ درجه سانتیگراد پیش بینی می گردد.




1397/10/17
13:48:12
5.0 / 5
4298
تگهای خبر: بارش , دام , دریا , دما
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۵
خرید و فروش حیوان خانگی خرید و فروش حیوان خانگی
petfind.ir - حقوق مادی و معنوی سایت خرید و فروش حیوان خانگی محفوظ است

خرید و فروش حیوان خانگی

انواع حیوانات خانگی و لوازم و خوراک