وزش باد شدید در تهران طی فردا

وزش باد شدید در تهران طی فردا خرید و فروش حیوان خانگی: مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شركت كنترل كیفیت هوای تهران از بارش پراكنده باران و وزش باد شدید در تهران طی فردا (30 اردیبهشت) آگاهی داد.



حسین شهبازی در گفت و گو با ایسنا با بیان اینكه پیش بینی های انجام شده در شركت كنترل كیفیت هوا نشاندهنده افزایش تدریجی میزان ناپایداری جوی طی امروز (۲۹ اردیبهشت) است، اظهاركرد: آسمان پایتخت برخی ساعات بعد ازظهر همراه با افزایش میزان ابرناكی و سرعت وزش باد است.

وی با اشاره به اینكه این شرایط تا بامدادان فردا (۳۰ اردیبهشت) همچنان ادامه دارد، اشاره كرد: در بعضی ساعات فردا بارش پراكنده باران و وزش باد شدید به بزرگی بالاتر از ۸ متر بر ثانیه پیش بینی می شود.

شهبازی افزود: برمبنای نتایج پیش بینی كیفیت هوا طی برخی ساعات امروز (۲۹ اردیبهشت) افزایش موقتی در غلظت آلاینده ها همچون آلاینده ازن مشاهده می شود و به تدریج با تغییر شرایط جوی در طول روز، برخی ساعات همراه با وزش باد است كه در پراكندگی آلاینده ها و بهبود وضعیت كیفیت هوای بیشتر مناطق شهر تهران موثر خواهد بود.

به گفته مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شركت كنترل كیفیت هوای تهران با برقراری شرایط جوی نسبتا ناپایدار طی فردا (۳۰ اردیبهشت) برای برخی ساعات بعد ازظهر وزش باد شدید از سمت نواحی غربی - شمال غربی پیش بینی می شود كه احتمال افزایش موقتی غلظت ذرات معلق را به دنبال دارد.

شهبازی با اشاره به اینكه این شرایط پابرجا نیست و رفته رفته در شبانگاه از میزان ناپایداری جوی كم می شود، اظهار داشت: بدین جهت با وجود افزایش موقتی غلظت آلاینده ها طی برخی ساعات فردا (۳۰ اردیبهشت) شرایط سالم كیفیت هوا در بیشتر مناطق پایتخت همچنان تداوم می یابد.

وی در ادامه اظهار نمود: دمای هوا در پایتخت تا روز آینده روند افزایشی دارد.

شهبازی درانتها با اشاره به اینكه كیفیت هوای ۲۴ ساعت گذشته تهران منتهی به ۸ بامداد امروز با میانگین ۵۳ در شرایط سالم قرار داشت، اشاره كرد: كیفیت هوای الان نیز با میانگین ۵۱ همچنان در شرایط سالم می باشد.





منبع:

1398/02/29
15:16:38
5.0 / 5
4363
تگهای خبر: بارش , دام , دما , كیفیت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۴
خرید و فروش حیوان خانگی خرید و فروش حیوان خانگی
petfind.ir - حقوق مادی و معنوی سایت خرید و فروش حیوان خانگی محفوظ است

خرید و فروش حیوان خانگی

انواع حیوانات خانگی و لوازم و خوراک