آماده باش ۲۸۰ هزار نیروی پلیس برای انتخابات

آماده باش ۲۸۰ هزار نیروی پلیس برای انتخابات به گزارش خرید و فروش حیوان خانگی جانشین فرمانده ناجا ضمن تشریح اقدامات نیروی انتظامی برای برگزاری انتخاباتی امن، از آماده باش ۲۸۰ هزار نیروی پلیس اطلاع داد و اظهار داشت: بر شرایط اشراف كامل داریم.


به گزارش خرید و فروش حیوان خانگی به نقل از ایسنا، سردار ایوب سلیمانی در تشریح اقدامات نیروی انتظامی برای برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میان دوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری تصریح كرد: از دو ماه پیش، قرارگاه های فرعی انتظامی امام علی (ع) را تشكیل دادیم و با بسیج همه امكانات و ظرفیت نیروها، همكاری همه سازمان ها و دستگاه های ذیربط بخصوص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج مستضعفان، همه مقدمات و تمهیدات لازم را برای برگزاری هرچه باشكوهتر انتخابات آماده كرده ایم.
وی اضافه كرد: در این زمینه؛ ضمن تأمین اشراف لازم، رصد و پایش همه تحركات و اتفاقات از مرز تا مركز، اقدامات و مأموریت هایمان را اجرایی و عملیاتی می نماییم.
جانشین فرمانده ناجا با اشاره به آماده باش نیروهای پلیس برای برگزاری انتخاباتی امن، افزود: بیشتر از ۲۸۰ هزار نفر از نیروهای پلیس در آماده باش هستند كه از این تعداد؛ بیشتر از ۱۸۰ هزار نفر برای تأمین امنیت شعب دریافت رای و سر صندوق های رای گیری، پیشبینی شده اند.
وی مطرح كرد: بیشتر از ۴۰ هزار نیرو مسئول تأمین امنیت محیط های پیرامونی شعب دریافت رای شامل محله ها، معابر، محورهای شهری و برون شهری و... هستند.
وی تصریح كرد: بیشتر از ۶۰ هزار نفر از ۲۸۰ هزار نیروی در آماده باش پلیس را بعنوان نیروی " احتیاط ضربتی " در نقاط مختلف كشور در نظر گرفته ایم؛ تا در صورتیكه با هر گونه تحرك ضد امنیتی احتمالی مواجه شدیم، این نیروها بلافاصله وارد عمل شده تا در كوتاه ترین فرصت ممكن با هر گونه عامل ناامنی مقابله نماییم.
سلیمانی خاطرنشان كرد: تابحال هیچ گونه مشكل امنیتی نداشتیم و همه شرایط و ظرفیت ها برای برگزاری انتخاباتی امن، سالم، با شكوه و بیادماندنی مهیا شده است.
وی با اشاره به اینكه نیروها و تیم های پلیس در جهت تأمین امنیت انتخابات از امروز در آماده باش كامل هستند، بیان نمود: این آماده باش و فعالیت نیروهای پلیس تا آخر برگزاری انتخابات و بدرقه صندوق های دریافت رای به محل های تعیین شده از جانب وزارت كشور برای شمارش آرا، ادامه دارد.
جانشین فرمانده ناجا در بخش دیگری از سخنان خود افزود: ان شاء الله مردم بار دیگر با حضور پر شور و بی نظیر و شركت در انتخابات، مثل همیشه سبب دلگرمی و شادی دوستداران نظام و انقلاب اسلامی و ناامیدی بیشتر دشمنان خواهند شد و بار دیگر، یك انتخابات بیادماندنی از لحاظ حضور مردمی و امنیتی را شاهد باشیم؛ انتخابات در نهایت امنیت و آرامش برگزار گردد.
وی با تاكید بر اینكه نیروی انتظامی وظایف خویش را به نحو اكمل انجام می دهد، مطرح كرد: از مردم و طرفداران داوطلبان انتخابات، صمیمانه و خاضعانه درخواست داریم با پلیس همكاری كنند؛ به شایعات توجه نكنند و از رفتارهای التهاب آفرین و تنش زا كه زمینه ایجاد ناامنی است، پرهیز كنند.
جانشین فرمانده ناجا در ادامه سفارش به مردم خاطرنشان كرد: مردم با مشاهده هرگونه عامل ناامن ساز، مبحث و مراتب را به پلیس اطلاع دهند و مطمئن باشند كه فرزندانشان در نیروی انتظامی، هوشیار و بیدار با هر عامل نا امنی مقابله می كنند.
سلیمانی در پاسخ به سوالی درباره روند گزارش تخلفات به وزارت كشور مطرح كرد: تمهیدات و اقدامات لازم را در این خصوص انجام دادیم؛ سطح بندی پهنه كل كشور (شهرها)، از طرفی تهیه اطلس امنیتی كشور، اطلس مشاركت مردمی و اطلس التهابات یا تنش ها همچون این اقدامات است.
وی با اشاره به اینكه هر گونه احتمال ناامنی را بررسی و احصا كرده ایم، اظهار داشت: بر شرایط اشراف كامل داریم و خوشبختانه تابحال مشكلی وجود نداشته و شاهد خسارات به اماكن یا اموال عمومی در جریان برگزاری انتخابات نبوده ایم.



1398/12/01
22:18:20
5.0 / 5
4241
تگهای خبر: دام , دریا , دما , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۳
خرید و فروش حیوان خانگی خرید و فروش حیوان خانگی
petfind.ir - حقوق مادی و معنوی سایت خرید و فروش حیوان خانگی محفوظ است

خرید و فروش حیوان خانگی

انواع حیوانات خانگی و لوازم و خوراک